Lansare Studiu SEMRo:Search Engine Marketing în România

Scris la 28 octombrie 2013

Share Button

Comunicat de presă

 

 

Asociaţia SEMRo anunţă lansarea proiectului „ Studiul SEMRo 2013 – Search Engine Marketing în România ” în cadrul ediţiei cu nr. #83 a evenimentului lunar Lumea SEO PPC, care va avea loc Marţi, 29 octombrie, orele 19:00, sub umbrela The Hub Bucharest.

 

Proiectul reprezintă un raport de cercetare privind starea și caracteristicile pieței de online din România şi îi are ca autori pe Marius Lăzărescu – Președintele  Asociației  SEMRo  și  General Manager al agenției Today’s, Ionuț Munteanu – Vice-președinte SEMRo, Senior PPC Specialist și Manager al agenției Webdigital, Alexandra Zaharia – PPC Account Manager la Today’s şi Olivian Breda – Internet marketer din 2006.

 

Proiectul a fost desfasurat pe 250 de respondenti şi s-a derulat pe parcursul a 8 luni, începând cu luna februarie a anului 2013.

 

Scopul proiectului vizează îmbunătăţirea gradului de cunoaştere privind înțelegerea și descrierea stării și a caracteristicilor pieței de online din România pe anul 2013, cât şi susţinerea profesioniștilor români care folosesc marketingul în mediul online fie pentru a-și promova produsele și serviciile proprii, fie pentru a contribui activ la creșterea afacerii clienților lor.

 

Activităţile proiectului au constat în:

– două chestionare cu întrebări închise, administrate online, atât cu variantă unică de răspuns, cât  și cu răspuns multiplu. Cele două chestionare – cel adresat clienților și cel adresat agențiilor – au avut conținut diferit, numai o parte din întrebări fiind asemănătoare;

– o diagnoză a situaţiei actuale şi o previziune a tendinţelor de investiţie în metodele de promovare online din România;

– un studiu referitor la modul în care este măsurată eficiența campaniilor de marketing online şi o

radiografie a percepţiei potenţialilor clienţi asupra modului de gestionare a campaniilor Google

AdWords.

 

Grupul ţintă al proiectului a fost reprezentat de 160 de clienți care folosesc servicii de online marketing și 91 de reprezentanți ai agențiilor care oferă astfel de servicii.

 

Printre cele mai importante rezultate preconizate ale proiectului se numără:

– creşterea gradului de informare şi o cunoaștere mai bună a pieței de online autohtone;

– îmbunătăţirea percepţiei asupra modalității de realizare a campaniilor de marketing online.

– creşterea accesibilităţii la informaţii privind serviciile de SEM şi metodele de promovare oferite de agenţiile specializate în online marketing.

– consolidarea capacităţii companiilor cliente de a întelege eficiența campaniilor Google AdWords.

 

Informaţiile rezultate prin proiectul „Studiul SEMRo 2013 – Search Engine Marketing în România” îşi propun să constituie o bază solidă de fundamentare privind starea şi caracteristicile pieţei de online din România, menită să sporească nivelul de cunoştinte din acest domeniu. Studiul va fi prezentat publicului de Alexandra Zaharia, care este şi coordinator principal al acestui proiect, în deschiderea programului din cadrul evenimentului Lumea SEO PPC, singurul eveniment lunar dedicat subiectelor de tip SEO si PPC, desfăsurat la The Hub Bucharest.

 

 

Pentru informaţii suplimentare vă invităm să contactaţi pe:

Monica Daniliuc, Manager de proiect, monica@semro.ro

Marius Lazarescu, Presedinte Asociatia SEMRo si Manager de proiect “Studiu SEMRo” marius@todays.ro

 

SEMRo reprezinta Asociaţia Specialistilor de Search Engine Marketing din Romania ce apară interesele comune ale specialiștilor din domeniul marketingului online. Asociația își propune să fie un “hub” specializat  pentru  resurse  de  SEM  la  nivel  național,  să  ofere  credibilitate  și  un  grad suplimentar de certificare profesională freelancerilor și agențiilor specializate din România, dar și să contribuie la dezvoltarea profesională a membrilor săi.

Unul dintre scopurile principale ale Asociației SEMRo este să vină în ajutorul profesioniștilor români care utilizează sau oferă servicii de marketing online prin luarea de inițiative care să sporească nivelul de cunoștințe privind acest domeniu, dar și privind piața autohtonă. Iar Studiul SEMRo 2013 – Search Engine Marketing în România. Raport de cercetare privind starea și caracteristicile pieței de online din România este unul dintre instrumentele care contribuie la acest lucru.

Pentru a afla mai multe despre Asociația SEMRo, activitățile și evenimentele organizate de către membrii săi sau despre cum poți deveni tu însuți membru, vizitează www.semro.ro

sau urmărește-ne pe  www.facebook.com/SEMRO.ro.

 

Share Button

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *