Ne pregatim cu totii pentru GPeC

Scris la 20 mai 2014

Share Button

Ce se mai intampla in piata? 3 zile pline de workshop-uri, prezentari, studii de caz, audituri. Si toate pe tema mult dezbatuta a comertului online.

Suntem reprezentati puternic la eveniment si ne mandrim cu asta:

3 dintre membrii nostri sunt speakeri (Marius Lazarescu, Ionut Munteanu, Cristian Ignat)

al 4lea membru este blogger oficial. (Olivian Breda)

 

Grabeste-te si tu si inscrie-ti magazinul pana pe 23 mai!

 

Mai jos mai multe detalii despre agenda celor 3 zile GPeC:

GPeCA/B Testing, Creative Display, E-mail Retargeting: doar cateva din beneficiile magazinelor participante la GPeC 2014

 

 

Bucuresti, 19 Mai 2014 – Inscrierile la cea de a 9-a editie anuala a Competitiei Magazinelor Online GPeC (Gala Premiilor eCommerce) se incheie vineri, 23 Mai 2014, la ora 23:59. Potrivit organizatorilor, brand-uri cunoscute pe segmentele lor de piata s-au inscris pana in acest moment la GPeC: Mobexpert, Ecco Shoes, IL PASSO, Office Shoes, Paravion, Tripsta, Vel Travel, FloriDeLux, Magnolia, Floria etc.

 

Competitia GPeC ofera magazinelor online participante sansa de a obtine o evaluare profesionista a afacerii lor, facuta de unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce din Romania – membrii in juriul competitiei. Auditul tine cont de peste 90 de criterii de evaluare esentiale pentru orice business online si ajuta magazinele sa inteleaga care sunt punctele forte si punctele slabe ale afacerii lor, in asa fel incat sa ia masuri pentru optimizarea conversiilor si, deci, sa vanda mai mult.

 

Pe langa evaluarea profesionista, toate magazinele inscrise la GPeC 2014 beneficiaza gratuit de tool-urile pentru optimizarea conversiilor – Marketizator si Vibetrace.

 

Marketizator – solutie software usor de folosit de optimizare a ratei de conversie

 

Marketizator este un software de optimizare a ratei de conversie care permite efectuarea de modificari de design si continut pe un website, fara a fi nevoie de programare. Editorul permite testarea unor versiuni diferite de pagini web in timp real, pe vizitatori reali.

 

Principalele 3 functii prin care marketerii pot optimiza rata de conversie cu Marketizator sunt:

  • Surveys: o componenta de cercetare prin care se pot fi aflate infomatii despre consumatori;
  • A/B testing: personalizarea continutului unui website in functie de anumite iptoteze obtinute fie in urma sondajelor, fie in urma unei analize a KPI-urilor;
  • Creative Display: comunicare personalizata in functie de locatie, comportament, vreme etc., in momente cheie ale pocesului de cumparare (prin elemente de display de tip pop-up, ribbon, interstitial).

 

Beneficiile utilizarii Marketizator:

  • Cresterea ratei de conversie pentru magazinele online;
  • Optimizarea celor mai importante pagini web fara programare;
  • Testarea in timp real a oricarei modificari de design sau continut;
  • Eliminarea presupunerilor privind eficienta unor tactici de marketing;
  • Analiza in detaliu a celor mai importanti indicatori de performanta;
  • Cercetarea comportamentului de cumparare (prin Surveys si A/B testing).

 

Ce au obtinut magazinele online cu Marketizator

  • RCA-Ieftin: 4,1% rata de conversie pe anumite segmnete de trafic, in conditiile in care media pietei este de aprox. 1%;
  • TinaR: cresterea veniturilor cu 50.000$ prin A/B testing si lansarea unei interactiuni la iesirea de pe cosul de cumparaturi;
  • Star Shinners: 24% crestere a ratei de conversie prin reformularea unui text persuasiv.

 

GPeC 2014 & Marketizator

Magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2014 beneficiaza de 2 luni de utilizare si testare gratuita a software-ului si de o sedinta de consultanta gratuita oferita de un specialist in optimizarea conversiei.

 

Vibetrace ajuta magazinele online sa recupereze cosurile abandonate prin e-mail retargeting

 

Pe langa beneficiile oferite de Marketizator, magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2014 primesc acces gratuit si la tool-ul Vibetrace, care le va ajuta sa recupereze cosurile abandonate prin campanii de e-mail retargeting.

Aproximativ 70% din cei care adauga produse in cosul de cumparaturi le abandoneaza fara sa finalizeze cumparatura, insa printr-o serie de emailuri inteligent trimise, o buna parte din aceste cosuri abandonate pot fi recuperate.

 

Serviciile Vibetrace pentru magazinele inscrise la GPeC 2014:

 

  • Newslettere magazine online (indiferent daca trimit deja sau au in plan sa trimita newslettere, magazinele inscrise la GPeC 2014 pot beneficia de oferta Vibetrace – design newslettere si expedierea acestora, cu garantia ca nu vor intra in spam);
  • Colector de e-mailuri din site (colectorul de lead-uri apare sub diverse forme in site, targetand inteligent utilizatorii si determinandu-i sa isi lase adresa de email – astfel, magazinele isi vor mari rapid baza de date de potentiali clienti);
  • A/B Testing (Vibetrace va crea, analiza si implementa gratuit testele A/B pentru fiecare magazin inscris la GPeC 2014, garantand rezultate pozitive in maximum 2 saptamani).

 

Doar 5 zile pana la incheierea inscrierilor in Competitia GPeC 2014

 

Pentru a beneficia de avantajele oferite de Marketizator si Vibetrace (pe langa evaluarea profesionista facuta de juriul GPeC), magazinele online mai au timp doar pana vineri, 23 Mai, ora 23:59 sa completeze formularul de inregistrare http://www.gpec.ro/competitia-magazinelor-online/formular-de-inscriere si sa se inscrie in Competitia GPeC 2014.

 

Taxa de participare este de 250 euro + TVA, dar fiecare magazin online castiga servicii de peste 3000 euro. In plus, magazinele care se inscriu in competitie pana miercuri, 21 Mai (inclusiv), primesc si 1 bilet gratuit la GPeC Summit – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania, care va avea loc in zilele de 26-27-28 Mai, la Bucuresti.

 

GPeC 2014 este un eveniment sustinut deCargusCarrefour OnlineDPDFAN CourierGaranti BankMasterCardMicrosoftOrangeSameDayUISZITEC

 

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

 

Recommended Travel PartnerParavion.ro

 

Cu sprijinul2ParaleAdvanced IdeasAgile MediaCasaDeTraduceriECOMpediaEuroWeb,ExtendedHostwayMarketizatorNew BlackTRUSTED.roVibetraceWebDigitalWhite Image,ZeList

 

Parteneri media220.ro(Ad)HuggerAkceesANISAvocatNetBursaBusiness ReviewBlogal InitiativeBusiness24Business WomanCariereComunicate De PresaeJobsFemei in Afaceri,Fulvia MeirosuHotnewsIQAdsKiss FMLaptop NewsLumea SEO PPCModern Buyer,RomaniaPozitiva.roShopmaniaSoftbinatorSoftLeadStartups.roTech CafeZiare.com

 

Bloguri partenere: Alex MihaileanuAlin VladAna MateiAnca DumaAndreea StanAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuClaudia TocilaCorina Maria ScheianuCristi DorombachDorin ApavaloaeElena CiricGeorge Hari PopescuIoana BudeanuiYli,  Lavinia Biberi,Madalin BlidaruMiruna SiminelOana GreceaOlivian BredaRaluca PopaRazvan AcsenteSabina CornovacSandra ClipeaSorin Rusi.

 

Contacte presa:

Andrei RADU

CEO & Founder GPeC

andrei.radu@linkmagazine.ro

+40 729 269 718

 

Raluca Georgescu

Co-Organiser GPeC

raluca.georgescu@gpec.ro

+40 722 664 301

 

Despre GPeC – Gala Premiilor E-Commerce

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online. Mai multe informatii despre GPeC pot fi gasite pe urmatoarele canale oficiale:

Profil Twitter FPeC – https://twitter.com/gpecro

 

 

Share Button

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *