Afla in 30 de minute care sunt cele mai importante cifre in campaniile de marketing din Romania de la peste 250 de respondenti


Economiseste sute de euro si ore de research si afla imediat:

Update: vezi aici studiul pe 2014 – Completeaza si tu chestionarul SEMRo pe 2014! SEMRo implementeaza Studiul industriei SEM din Romania pe 2013-2014 – SEMRo.

Bugetele alocate in AdWords, SEO sau alte canale.
Care au fost cele mai eficiente abordari de marketing online in 2012 si trendurile din 2013.
Unde se vor investii banii in campaniile de marketing online.

descarca studiul

“M-am bucurat sa vad ca cei mai multi respondenti cresc investitiile in promovarea online, in special in PPC, chiar daca bugetele sunt inca mici comparativ cu alte tari. E important sa stim ce canale atrag cele mai mari bugete si care sunt oportunitatile de crestere, iar acest studiu ne ajuta in aceasta directie.”
Cristian Ignat - PPC Marketing Manager, 2Parale
“O initiativa laudabila si un pas inainte pentru comunitatea SEM din Romania. Great job SEMRo!”
Victor Caraș - Online Marketing Manager, Christian Tour
“Datoria studiului asociatiei SEMRO am reusit sa aflu foarte multe informatii despre modalitatile de promovare folosite cel mai mult in Romania. Studiul m-a ajutat foarte mult sa ma reorientez catre anumite tipuri de business
Catalin Macovei - Owner, Moloso
“Care a fost feedback-ul primit de advertiseri in urma campaniilor AdWords sau SEO?
Cum isi vor planifica ei campaniile in 2013?
Ei bine, pentru prima data avem ocazia sa aflam raspunsurile la aceste intrebari in cadrul acestui studiu, ce a furnizat si cateva surprize – ai fi zis ca aproape 30% din respondenti nu au comunicat pe blog(uri)?
Ca specialist implicat in industria SEM, consider ca cifrele si concluziile din studiu vor ajuta advertiserii sa isi construiasca o abordare mai eficienta a planului de marketing online dar si sa descopere instrumente noi de comunicare.”
Marius Lazarescu - General Manager Today's, Presedinte SEMRo
“Rezultatele studiului sunt interesante, unele raspunsuri fiind chiar surprinzatoare. Practic, bazandu-ma pe ele am inceput sa optimizez comunicarea cu potentialii clientii. Mesajul transmis e mai usor de inteles, iar oferta formulata conform nevoilor clientilor. Primele rezultate deja au aparut”
Sorin Guleac - Business Development Manager Creative Marketing
“Este foarte important sa aducem valoare prin informatii relavante despre industria de SEM din Romania si acest studiu marcheaza indeplinirea acestui obiectiv. Fiecare greseala pe care o facem, fiecare pas inapoi, fiecare provocare ne ajuta sa invatam cum sa adunam mai bine datele si cum sa le prezentam astfel incat ele sa fie de un real folos pentru antreprenori, specialisti activi in SEM si pentru viitori practicieni ai acestui domeniu.”
Ionut Radu Munteanu - PPC Specialist, Trainer & Partner WebDigital
“Ma bucura faptul ca incepem sa punem mai multa valoare pe astfel de studii de piata si in Romania. Datele si informatiile exacte prezentate in studiu sunt necesare atat pentru cei care fac parte deja din industria online, dar si pentru cei care vor sa intre in acest domeniu, pentru a-i ajuta sa isi gestioneze eficient bugetele.

Sunt incantat ca online-ul romanesc se dezvolta si tot mai multi incep sa ii perceapa adevarata valoare si beneficiile pe care le aduce asupra unui business. Sper sa aflam cat mai multe informatii despre aceasta piata si in anii urmatori.”

Daniel Ene - CMO & Co-Founder at Agile Media
Studiul m-a ajutat sa inteleg mai bine particularitatile pietei din Romania. Nu stiu de alta resursa in acest domeniu. Foarte multe date incluse, dar prezentate intr-o forma din care sa pot intelege rapid imaginea globala. Se poate parcurge usor, in pofida volumului mare.”
Olivian Breda - Internet marketer

 

Cu ce te poate ajuta studiul?

Daca esti client si folosesti servicii de online marketing: poti lua decizii informate despre ce sa alegi in mixul de marketing. Exemple: ce canale tradtionale de marketing folosesc respondentii; ce canale de marketing online folosesc respondentii; bugete investite; procent alocat marketingului online;

Daca esti furnizor de servicii de online marketing: studiul te ajuta sa te orientezi mai bine in piata autohtona. Exemple: cifre de afaceri ale agentiilor respondente; numarul de conturi PPC gestionate simultan de respondenti; bugetul de AdWords gestionat in 2012;

Iar dacă esti interesat de domeniu, fara să fii parte din el: poti avea o perspectiva generala asupra pietei de Internet marketing din Romania. Exemple: care sunt barierele ce opresc clientii sa investeasca in SEO si PPC; cat de satisfacatoare e investitia in Google AdWords; cum masori eficienta unei campanii AdWords?

Exemple din studiu



P.S.: Este pentru prima oara cand in mediul online romanesc apar informatii si analize fundamentate despre piata de SEO si PPC, din partea a 250 de respondenti. Datele sunt de actualitate.
P.P.S.: Studiul e sustinut de unii dintre cei mai cunoscuti online marketeri din Romania.
P.P.P.S.: Nu exista niciun risc, garantie de retur in caz de nemultumire de 100%.

Update: vezi aici studiul pe 2014 – Completeaza si tu chestionarul SEMRo pe 2014! SEMRo implementeaza Studiul industriei SEM din Romania pe 2013-2014 – SEMRo.